Přestavby na LPG a CNG

SUPER NABÍDKA - Přestavby na LPG do všech vozů
Primárně se zaměřujeme na přestavbu vozů Renault a Nissan. Není však problém namontovat LPG sadu i do jiných značek. Pokud zvolíte přestavbu na LPG u nás, tak na vozech Renault a Nissan nepřejdete o záruku výrobce!!!!!

dsc04227res.jpg
dsc04231res.jpg
dsc04230res.jpg

SUPER NABÍDKA - Přestavby na LPG do všech vozů

Primárně se zaměřujeme na přestavbu vozů Renault a Nissan. Není však problém namontovat LPG sadu i do jiných značek. Pokud zvolíte přestavbu na LPG u nás, tak na vozech Renault a Nissan nepřejdete o záruku výrobce!!!!!

Přestavbu na LPG je možné provést na téměř všech zážehových (benzínových) motorových jednotkách.

Zajímavostí je, že Logan MCV 1,6 16V 105k, Duster 4x2 1,6 16V a Laguna 2,0 16V 140k jsou z výroby upraveny pro spalování bioethanolu E85 a proto jsou tyto motory maximálně vhodné i pro následnou dostavbu LPG. Tím pádem má zákazník u těchto verzí možnost si vybrat mezi 3 typy paliva a kdykoliv je natankovat bez jakéhokoliv omezení z hlediska poměru mísitelnosti a případného omezení použitelnosti vozu.

Palivová nádrž na LPG se montuje místo rezervního kola. Podle toho jak velkou má vozidlo rezervu, tak se volí velkost nádrže. Pokud má vozidlo rezervu umístěnou zespodu, je možné volit nádrž větší, pokud to dovolí konstrukční řešení. Tankovací otvor LPG se snažíme vždy umístit pod víčko nádrže. Pokud to konstrukční řešení neumožní, umístí se do nárazníku. Místo rezervy se dá použít sada na opravu pneu. Přestavby provádíme vč. přimazávání ventilů (flashlube).

Cena přestavby na LPG se pohybuje od 30 000 až 35.000 Kč včetně DPH podle typu vozu a přání zákazníka


Co by jste měli vědět

Když se řekne pohon automobilu na plyn, většině z nás se vybaví zkratka LPG. LPG je zkratka z anglického Liquified Petroleum Gas, což není nic jiného než zkapalněný Propan-Butan.
Poloviční úspora nákladů- Hlavní výhodou plynového pohonu je téměř poloviční úspora nákladů na provoz oproti provozu na benzín. Cena LPG je dnes v podstatě poloviční oproti benzínu. Spotřeba LPG se uvádí v litrech a je o cca 10% větší než na benzín.

  • Nulová silniční daň - automobily přestavěné na alternativní pohon LPG a CNG jsou osvobozeny od silniční daně.
  • Možnost provozu na benzín - Jednou z dalších výhod je možnost provozovat vozidlo jak na LPG tak na benzín. Tím zvýšíte dojezd automobilu na dvojnásobek bez potřeby tankovat.
  • Hustá síť čerpacích stanic - dnes jsou stanice LPG běžné stejně jako benzinové. www.seznamlpg.cz
  • LPG je ekologický -  protože plyn hoří ekologičtěji než benzín. Zplodiny LPG jsou snadněji odbouratelné i při nižší teplotě katalyzátoru, tím pádem je katalyzátor méně zatěžován.
  • LPG je bezpečné - všechny námi montované zařízení odpovídají homologačním normám 67R - 01
  • Nutnost druhé nádrže - Při montáži LPG je nutné nainstalovat speciální nádrž pro LPG. Dnes už neplatí že vám celý kufr zabere černý válec. Dnes se instalují převážně toroidní nádrže místo rezervního kola a kufr vám zůstane k dispozici. Tlaková nádrž na LPG má platnost 10 let, poté se musí vyměnit. Výměna nádrže vyjde cenově od 4000,- dle velikosti nádrže a náročnosti výměny.
  • Vyšší vstupní investice - Přestavba vozidla není nejlevnější záležitost, avšak celkem brzy se vrátí a potom už jenom šetříte.
  • Pravidelné REVIZE - Automobily přestavěné na LPG musí jezdit každý rok na pravidelné revize z nařízení ministerstva dopravy. A to z důvodu vaší bezpečnosti, ale i kvůli kontrole bohatosti směsi plynového pohonu. Při této revizi se kontroluje těsnost plynových rozvodů, spojů, kabeláže a platnost nádrže. U nás stojí revizní kontrola 300,- Kč

tartarini.jpg

Jaký systém vybrat?

Záleží hlavně na tom, jaký typ motoru máte pod kapotou. Od toho se odvíjí, jaký systém bude možné ve vašem voze nainstalovat.

Systém sekvenčního vstřikování

  • Pro nové automobily jediný systém, který přichází v úvahu. Jedná se o systém, který pracuje na shodném principu jako systém vstřikování benzínu. Vhodný pro automobily od roku 2000. Tato metoda je metodou nejjednodušší a současně nejúčinnější pro dosažení toho nejlepšího výsledku jak co do jízdní kvality, tak také výkonu motoru. Zůstávají zde totiž zachovány pro každý jednotlivý válec jak strategie obohacení směsi, tak optimalizace spotřeby a emisí, tak jak jsou řízeny benzínovou řídící jednotkou.

U nás montujeme zařízení renomované italské firmy která se problematikou LPG zabývá už od roku 1941.

flashlube.jpg

Přimazávání ventilů – FlashLube

Systém pro ochranu ventilů a ventilových sedel. Protože LPG je palivo „suché“ na rozdíl od benzínu, montuje se při přestavbě systém FlashLube, který obsahuje různá aditiva a tím přimazává a ochraňuje motor. U některých vozů doporučujeme ochranu ventilů namontovat. Flashlube ale v žádném případě nemůže nahradit správné seřízení bohatosti směsi.


Pro více informací a případné objednání kontaktujte:

Servisní poradce LPG
_

Petr Mužík

 

Tel: +420 466 303 230
Mob: +420 606 600 242
E-mail:[javascript protected email]
Renault LPG a CNG
Prodáváme vozy značek
Renault Helios Dacia Helios